Teemad

MärksõnaMythos

Welcome to Elbonia

Prindi

Kirikiri

1

Kui poolakad reklaamivad ennast homoerootiliste torumeestega ja soomlased “totally unsexy” Jukkaga (noh, filmid tegid küll rootslased) siis ilmselt on ka Eestil käes viimane aeg [1] oma olemasolevat kuulsust hakata ära kasutama. See, et on olemas Eesti nimeline riik, on tegelikult paljudele üllatus - aga seda, et Elboonia on olemas, teavad miljonid.

Asjaolu, et Elboonial ja Eestil on palju ühist tuli eriti teravalt välja meie e-valimiste kampaania juures ning Wikipedia artikkel annab asjale veel viimase lihvi. Welcome!

Peale kõige muu lahendaks Tallinnas müüdavate matrjoškade probleemi ettepanek, et igas suveniirikaupluses peaks müüdama peale Leedu merevaigu ja Vene mänguasjade veel elboonlaste papaahasid ja valehabemeid.

Welcome to Elbonia (GIF)

Edukaks reklaamikampaaniaks on hädavajalik on ka tunnuslaul, milleks sobib suurepäraselt näiteks see:


„Welcome to Elbonia” is a deliberate creative approach designed to fulfill a wide range of tasks:

-   It represents the essence of change in its visual appearance: the interrupted visual emphasis in the word Elbonia (“Elb” has been emphasized as it is the common European abbreviation), the proactive statement, “Welcome to...”, the irregular shape and, the ability to be reproduced in any of Brand Elbonia colours.

-   It is the “door opener” for a campaign to put Elbonia firmly on the map over the next five-to-seven years.

-   Finally “Welcome to Elbonia” fulfills one of the most important needs of the country at this time: to be seen as “European” and open.

More then a mere logo, it is an active sentiment that embodies the brand in all communications and in any context. It has been created to embody the idea of transformation visually, and the unusual qualities of its design will make it powerful and instantly recognizable mark in the morass of the world’s country-brand identifiers.

1

[1] Welcome to Estonia arendamiseks tehtud 13-miljoniline kulutus läheb prügikasti ning Eesti riik alustab 150 miljoni kroonise imago kujundamise ja enesetutvustamise kampaaniaga.

2005-12-19